DBX: РОЗПОЧАТО ВИПРОБУВАННЯ ПРОТОТИПУ ПЕРШОГО ПОЗАШЛЯХОВИКА ASTON MARTIN



Це перше випробування для DBX означає початок великої програми тестування. Те, що почалося в Уельсі, ніби вітає новий завод Aston Martin у Сент-Атані, у долині Гламорган.

Хоча симуляція є невід'ємною частиною раннього етапу розробки DBX, ця перша поїздка прототипу в Уельсі означає початок тестування «реального світу», де позашляховик буде підданий жорсткому режиму, якому в кінцевому підсумку будуть піддаватися прототипи повністю нових авто для подолання деяких з найбільш суворих природних умов у світі: від замерзлої Арктики та палючих пустель на Середньому Сході до високих альпійських перевалів і високошвидкісних вимог німецьких автобанів та Нюрнбургрінг Нордлшляйфе.

Унікальний характер DBX в асортименті Aston Martin означає, що він вимагає спеціальної тестової програми, де представлені нові процеси, процедури та стандарти, які відображають його універсальну роль. Таким чином, хоча він буде діяти з пафосом і врівноваженістю істинного Aston Martin, його динамічна робоча зона повинна поширитися на райони, які раніше були недоступні спортивній спадщині марки. Звичайно, це включає в себе вражаючі можливості буксирування та кермування у різних типах місцевості, що, безумовно, личить сучасному позашляховику.

Говорячи про свій досвід кермування прототипу розробки DBX, головний інженер Aston Martin Метт Беккер сказав: «Ми вже розробили та налаштували DBX у симуляторі кермування, що дозволило нам досягти відмінного прогресу до того, як будуть доступні перші фізичні прототипи автомобілів. Тим не менш, це завжди великий день, коли ви можете проїхати перші фактичні кілометри на ранньому прототипі, і я у захваті від майже ідеальної кореляції між симулятором і цим прототипом. Як інженеру, дуже цікаво відчути автомобіль, який ви створюєте. DBX – це зовсім інший тип Aston Martin, але ми будемо тестувати його у всіх умовах і на всіх типах місцевості, щоб гарантувати, що він забезпечить досвід кермування, гідний значка крил».

Прем'єра DBX запланована на останній квартал 2019 року, він буде побудований на заводі Aston Martin Lagonda у Сент-Атан; це сучасний об'єкт з виробництва розкоші, який у кінцевому підсумку стане «Будинком електрифікації», коли почнеться виробництво повністю електричних моделей.

Генеральний директор і головний виконавчий директор Aston Martin Lagonda Енді Палмер сказав: «Бачити прототип розробки DBX у дії – важливий розділ в історії нашого першого позашляховика, оскільки це момент, коли він дійсно оживає. DBX – це дещо більше, ніж просто «позашляховик»; це буде перша модель, побудована на нашому абсолютно новому заводі у Сент-Атані. Таким чином, це досить значний початок нової амбітної ери у довгій історії компанії».