РОЗКІШ БЕЗ КОРДОНІВ: ROLLS-ROYCE CULLINAN



«Розуміння розкішного способу життя змінюється, і Rolls-Royce опиняється в авангарді. Розкіш більше не є атрибутом міської культури. Все більше вона поширюється на жагу та готовність досліджувати світ навколо нас. Наші клієнти хочуть мати свободу відправитися у будь-яке місце на землі в умовах безкомпромісної розкоші, підкорювати найскладніші покриття і території, насолоджуватися насиченим життям, повним вражень, де б вони не знаходилися. Вони попросили нас створити автомобіль, який запропонує розкіш без кордонів навіть у самій сміливій пригоді. Cullinan - той самий автомобіль. Втілення філософії «Effortless, Everywhere».

Cullinan - автомобіль, якому немає рівних. Він заново переосмислює критерії розкішних подорожей, втілюючи ідею невимушеної грації Rolls-Royce у інженерній формі. Він підкорить будь-яку точку світу».

Торстен Мюллер-Отвос (Torsten Müller-Ötvös), Генеральний директор Rolls-Royce Motor Cars.

«Запуск нового Rolls-Royce - історичний момент в історії індустрії розкоші. Сьогодні ми ставимо високий стандарт та представляємо новий клас автомобілів, адресований тим, хто займає високе положення у суспільстві, веде мобільний спосіб життя та не прив'язаний до одного місця. Вони хочуть отримати новий тип автомобіля, який відкриє свободу пересувань в умовах безмежної розкоші. Їх сміливий характер і дух авантюризму вимагають автомобіль, на якому можна виїхати в абсолютно будь-яку точку світу - автомобіль, разом з яким вони прийдуть до вершини успіху свого життя або виберуть, щоб гідно відзначити цей момент».

Пітер Шварценбауер (Peter Schwarzenbauer), член Ради директорів BMW AG, відповідальний за марку Rolls-Royce.

Коротко про Cullinan

• Найбільш очікуваний автомобіль 2018 року і, мабуть, сама довгоочікувана модель Rolls-Royce всіх часів.

• Названий на честь найбільшого алмазу у світі, який відтепер прикрашає Корону Британської Імперії.

• Автомобіль підвищеної прохідності, з яким мрія про розкішні подорожі по бездоріжжю стає реальністю. Cullinan - розкіш без кордонів.

• Сучасний і функціональний дизайн гарантує Cullinan особливий статус на тлі тренда до менш вираженої зовнішності у сегменті SUV.

• Перший трьохоб'ємний автомобіль у сегменті SUV. Скляна перегородка відокремлює зону салону від багажного відділення і забезпечує комфортний простір для задніх пасажирів. «Ярлик «SUV» сьогодні застосовується до всіх двооб'ємних автомобілів, що мають найменшу можливість зійти з рівного асфальтового покриття, - говорить Джайлз Тейлор, Директор по дизайну Rolls-Royce Motor Cars. - Ми ж задумали по-справжньому універсальну модель підвищеної прохідності з дизайном поза звичних кордонів, що володіє потенціалом, здатним задовольнити спрагу пригод наших клієнтів».

• Cullinan - не тільки найпрактичніший Rolls-Royce, але і самий багатофункціональний, сімейноорієнтований люксовий позашляховик на сьогоднішній день, що дарує неприкрите задоволення за кермом.

• Cullinan - другий автомобіль, побудований на новій алюмінієвій «Архітектурі розкоші». Це самий технологічно просунутий розкішний позашляховик у світі створений для феноменальною прохідності.

• Cullinan подолав нещадні випробування на зносостійкість у найвіддаленіших точках планети. Це надійний позашляховий автомобіль, який зберігає легендарну для Rolls-Royce плавність ходу в умовах повного бездоріжжя - без компромісу для відчуттів на рівному дорожньому покритті.

• Cullinan пропонує серію розкішних опцій Bespoke, у тому числі платформу Viewing Suite і розважальний модуль Recreation Module.

• Подвійний турбодвигун V12 об'ємом 6,75 л., потужністю 571 к.с. і обертовим моментом 850 Н • м, абсолютно нова система повного приводу і рульове управління з приводом на чотири колеса дозволяють подолати будь-яку перешкоду.

• Вікова історія сміливих подорожей і кампаній з Rolls-Royce, реалізованих на самих різних покриттях завдяки надійності, безшумності, безвідмовності розкішних автомобілів. «Rolls-Royce в пустелі - дорожче рубінів», - Т.Е. Лоуренс.

Передмова

Три роки тому Rolls-Royce оголосила про розробку позашляховика підвищеної прохідності. Це було відповіддю на прохання клієнтів з усього світу створити «Rolls-Royce у світі SUV», який підкорить розкішшю, функціональністю і прохідністю, безпрецедентними для ринку позашляхових автомобілів. Багато з них були молоді, дуже успішні та не на жарт захоплені економікою вражень. Їм був потрібен Rolls-Royce, здатний здійснити подорож на край Землі з безкомпромісною розкішшю.

Автомобільний ринок завжди був швидко зростаючим і динамічним, а нові концепції моделей - наприклад, SUV - з'являються із завидною регулярністю. Але кожен концепт необхідно вдосконалити і адаптувати, перш ніж він зможе відповідати смакам найвимогливіших клієнтів у світі - цінителів справжньої розкоші. Саме для них ми створили Rolls-Royce Cullinan.

«Історія створила прецедент, і сьогодні Rolls-Royce відповідає на заклик до дії, - коментує Торстен Мюллер-Отвос. - Rolls-Royce Cullinan - це наша відповідь історії, візіонер свого часу, першовідкривачам і шукачам пригод, тим, хто вірить в безмежну свободу».

Cullinan

Cullinan - це Rolls-Royce, яким він не був ще ніколи. «Прагни до досконалості в усьому. Візьми краще, що існує, і зроби ще краще. Якщо цього не існує - створи це сам» - знамениті слова сера Генрі Ройса в повній мірі можна було б віднести до Cullinan.

«Ми знали, що повинні запропонувати нашим клієнтам щось таке, чого досі не існувало у сегменті SUV, - коментує Мюллер-Отвос. - Власники Rolls-Royce не сприймають компромісів і обмежень. Вони - новатори і першопрохідці, для них автомобіль - це дух пригод, відвага відправитися назустріч незвіданому. Такий підхід до життя визначив необхідність створення автомобіля підвищеної прохідності, який дозволив би подорожувати по бездоріжжю з розкішшю і стилем - стилем Rolls-Royce».

Було ясно, що молодому поколінню любителів пригод потрібен Rolls-Royce, який дозволить зійти з второваних доріг та подарує безцінні враження. Але чого їм не хотілося б абсолютно точно - перетворення Rolls-Royce у звичайний SUV з властивими йому компромісами. Такими компромісами зазвичай стають погіршення шумоізоляції у салоні через двооб'ємну конструкцію кузова, використання загальних для ряду моделей платформ, що позначається як на динаміці, так і на комфорті. До того ж такі автомобілі як правило бувають хороші або на трасі, або на бездоріжжі. Завданням інженерів Rolls-Royce було уникнути втрати ідентичності та перетворення нової моделі у «просто ще один автомобіль».

«Cullinan - це розкіш у найчистішій формі разом з бездоганною практичністю та позашляховими можливостями, - коментує Мюллер-Отвос. - Розкіш без кордонів - це не просто красиві слова. Це реальність".

Втілюючи концепцію «Effortless, Everywhere», команда Rolls-Royce використовувала абсолютно новий підхід до створення SUV класу ультралюкс. Красномовно про це говорить радикальний дизайн задньої частини Cullinan. Вперше у конструкції Rolls-Royce використані п'яті двері, рішення, що отримало ім'я «Clasp». Воно відсилає до періоду в історії, коли багаж перевозили на спеціальних полицях зовні автомобіля.

Простір для задніх пасажирів Cullinan спроектовано так, щоб найкращим чином відповідати будь-який необхідності. Існує дві можливі конфігурації сидінь - «Lounge Seat» та «Individual Seat».

«Lounge Seat» - найбільш функціональна з них. Вона пропонує простір для трьох пасажирів на задньому ряду, що особливо зручно для сімейного використання. Крім того, крісла можна скласти, вперше в історії Rolls-Royce.

Електропривід сидінь можна задіяти за допомогою спеціальних кнопок у багажному відділенні або на задніх дверях. Одне натискання дозволяє легко скласти кожну спинку окремо, у цей момент підголівники зсуваються вгору, щоб уникнути застрягання на подушці сидінь. Обидві спинки можуть бути прибрані повністю, забезпечивши абсолютно плоский простір для багажу, або скомпоновані у пропорціях 2/3 або 1/3, роблячи салон ще більш функціональним. Це дозволяє як перевозити довгомірні вантажі, так і використовувати складені спинки в якості імпровізованої полиці.

Тим, хто звик подорожувати з великою кількістю речей і перевозити великі предмети, Cullinan пропонує дійсно містке багажне відділення, яке можна конфігурувати в залежності від необхідності.

Його обсяг становить 560 л і може бути збільшений до 600 л, якщо прибрати багажну полицю. Крім того, задні крісла розташовані трохи вище рівня підлоги. Тому, навіть якщо вони обидва будуть складені, речі що перевозяться залишаться надійно зафіксовані у багажнику, не перекочуючись у салон - такого не пропонує жодна інша модель класу SUV. Однак марка подбала і про тих, хто має намір перевозити довгомірні вантажі, будь то полотно Марка Ротко або артефакт, видобутий на черговій археологічної розкопці. Cullinan дозволяє транспортувати предмети довжиною до 2 245 мм, а максимальний обсяг вантажного простору досягає 1 930 л, при цьому підлогу багажника можна підняти до рівня складених задніх сидінь для ідеально плоскої поверхні.

Беручи до уваги, що клієнти Rolls-Royce звикли до індивідуального підходу, марка пропонує ще одну конфігурацію для заднього ряду сидінь.

«Individual Seat» - це опція для тих, хто цінує ту виняткову розкіш, яку здатний запропонувати автомобіль класу SUV. Два індивідуальних пасажирських крісла розділені центральною консоллю з вбудованою шафою для напоїв, де вміщуються декантер, келихи для віскі та шампанського і холодильник. Сидіння також можна зрушувати в різних площинах і регулювати кут нахилу, щоб забезпечити максимальний комфорт під час подорожі.

Один з фінальних штрихів, що виводить Cullinan на рівень абсолютної розкоші Rolls-Royce, - деталь, що перетворює новий автомобіль у трьохоб'ємний SUV. Надихаючись епохою, коли пасажири ні при яких обставинах не подорожували у сусідстві зі своїм багажем, залишаючи його зовні автомобіля, в Rolls-Royce створили скляну перегородку, що розділяє салон і багажне відділення. Це забезпечує поліпшену шумоізоляцію, але є і ще одна перевага, яке стає очевидним при подорожах в екстремальних кліматичних умовах. Завдяки перегородці салон стає герметичним, і температура в ньому залишається оптимальною навіть при відкритій п'ятій двері.

В очікуванні пригод

Двері Cullinan розблоковуються натисканням сталевої кнопки на ключі або простим дотиком до сталевої ручки, завдяки системі безконтактного відкривання. Щоб посадка стала ще комфортніше, автомобіль опускається на 40 мм, і розкриті фірмові задньопетельні двері зустрічають водія або пасажирів.

Затишно розмістившись в обіймах автомобіля, закрити двері можна натисканням кнопки в салоні, а якщо вас проводжають близькі, їм досить доторкнутися до сенсорної кнопки на зовнішній сталевий ручці.

Після включення кнопки старт автомобіль повертається у вихідне положення, піднімаючись на 40 мм і надаючи водієві та пасажирам ідеальний огляд.

Cullinan створений для самостійного кермування. Про це говорить менш велике, але більш товсте рульове колесо. М'яке, приємне на дотик кермо з підігрівом зробить навіть найтривалішу подорож комфортною, а інтегрована у сидіння система вентиляції забезпечить ідеальну температуру незалежно від погоди за вікном. Особливу увагу приділено розташуванню органів управління - водієві та пасажирам не доведеться їх шукати, досить просто протягнути руку.

Центральний інформаційний дисплей вперше обладнаний сенсором, дозволяючи водієві отримати швидкий доступ до ключових функцій, карті, налаштувань автомобіля. Функціями можна управляти також за допомогою контролера «Дух екстазу», розташованого на центральній консолі біля кнопки «Everywhere», кнопки включення системи допомоги при спуску і регулювання пневмопідвіски.

Rolls-Royce Cullinan - найтехнологічніший автомобіль у своєму класі у світі. У списку оснащення - система нічного бачення і розумний помічник Vision Assist, що розпізнає тварин і пішоходів у денний і нічний час; система Alertness Assistant, що аналізує втому водія; система моніторингу з чотирма камерами, що забезпечує панорамний огляд, круговий огляд і огляд автомобіля з повітря; активний круїз-контроль; система попередження зіткнень Collision Warning; система Cross-Traffic Warning, що попереджає про автомобілі поза увагою; системи Lane Departure і Lane Change Warning, що дають сигнал у разі зміни ряду без включеного поворотника; передовий проекційний дисплей на лобове скло з високою роздільною здатністю (7х3), точка доступу WiFi та останні навігаційна та розважальна системи.

Особливу увагу було приділено розробці комфортних і продуманих сидінь. Завдяки конфігурації сидінь Pavilion Seating задні пасажири сидять трохи вище, ніж спереду - так їм відкривається найкращий огляд через просторі вікна і панорамний дах. Пасажирам ззаду зручно планувати маршрут - досить відкинути столики натисканням кнопки і активувати карту місцевості на вбудованих сенсорних моніторах.

У салоні розташовано п'ять USB-портів - так що ваші електронні пристрої завжди будуть заряджені для фото- та відеозйомки самих зачаровують пейзажів. Для смартфонів є також можливість бездротової зарядки в передній частині салону.

Cullinan створений для того, щоб долати найскладніші території, незважаючи на пил, бруд та сльота, проте природні опади не зіпсують одяг власника. Передні і задні двері зачиняються не над, а під порогами автомобіля - таким чином залишки бруду залишаться на зовнішній частині двері та не потраплять ні на пороги, ні в салон автомобіля.

Майстерність інженерів Rolls-Royce - без кордонів

«Цей автомобіль - інженерний шедевр, що пропонує відмінну прохідність на бездоріжжі, зберігаючи легендарну плавність ходу, - зазначає Мюллер-Отвос. - Саме цими принципами ми керувалися, коли розпочали розробку моделі».

«Архітектура розкоші» - платформа на основі алюмінієвої просторової рами, розроблена інженерами Rolls-Royce - лягла в основу успіху Cullinan. Команда інженерів, яка працювала над проектом Cullinan, адаптувала можливості «Архітектури розкоші» до вимог, сформульованим Джайлзом Тейлором і його командою дизайнерів. Це стало можливим завдяки унікальній здатності нової архітектури легко пристосовуватися під необхідні умови.

На «Архітектурі розкоші» може бути побудована модель будь-яких розмірів або ваги, незалежно від двигуна, тяги, систем управління. Розробивши цю платформу, бренд визначив майбутнє розвитку модельного портфоліо на багато років вперед.

Завдяки «Архітектурі розкоші» Cullinan втілює культовий дизайн, вражаючий з першого погляду, і пропонує безкомпромісний комфорт, місткість і функціональність, кращі технології сучасності та бездоганні характеристики як на будь-якому дорожньому покритті, так і на бездоріжжі.

Просторова рама стала вище і коротше за рахунок нової конфігурації компонентів базової архітектури. У той же час у Cullinan дебютують п'яті двері - рішення, що ніколи раніше не застосовувалося для серійних Rolls-Royce.

Абсолютно нова алюмінієва конструкція дозволила зробити кузов автомобіля надзвичайно жорстким, за рахунок чого автомобіль гарантує кращі у класі характеристики при русі по пересіченій місцевості, зберігаючи комфорт без компромісів.

«Політ на килимі-літаку» по бездоріжжю

Використання новітніх технологій при створенні Cullinan дозволило досягти чудової прохідності без шкоди комфорту, втілюючи концепцію «Effortless Everywhere». В першу чергу інженери Rolls-Royce розпочали розробку трансмісії, яка дозволила б навіть на бездоріжжі забезпечити фірмову плавність ходу, яка створює відчуття «польоту на килимі-літаку».

«Трансмісія, яку ми створили спеціально для Cullinan, покликана виконувати одне першочергове завдання, - коментує Керолайн Крісмер (Caroline Krismer), керівник команди інженерів проекту Cullinan. - Вона полягає у тому, щоб гарантувати відчуття «польоту на килимі-літаку» на будь-якому покритті та у той же час кращий у сегменті SUV рівень комфорту на рівній дорозі».

Легендарна плавність ходу Rolls-Royce досягається завдяки новій полегшеній архітектурі та саморегульованій пневматичній підвісці. Підвіска була повністю модернізована - у числі іншого був збільшений обсяг повітряних камер амортизаторів для пом'якшення ударів навіть найбільш непрохідною місцевістю. Крім того, посилені привідний та карданний вал, вперше в історії Rolls-Royce з'явилася можливість підключення повного приводу, а також повністю переглянута конструкція двигуна V12 об'ємом 6,75 л з подвійним турбонаддувом, що забезпечує обертовий момент 850 Нм вже при 1 600 об / хв. Таким чином, інженери Rolls-Royce підпорядкували «Архітектуру розкоші» основному завданню - дозволити власникам Cullinan опинитися там, де любителі подорожей класу ультралюкс не бували ще ніколи.

Бортовий комп'ютер щомиті здійснює мільйони обчислень, контролюючи налаштування амортизаторів - система реагує на прискорення кузова та коліс, зусилля, що додається до рульового управління і дані з камер. Нова передня підвіска зі здвоєним поперечним важелем і п'ятиважельна задня підвіска дозволяють досягти приголомшливого рівня контролю бічного крену і поперечних сил, що поряд з повним приводом сприяє неймовірній маневреності та стійкості на дорозі. Все це у сукупності з повним приводом забезпечує автомобілю чудову динаміку і неперевершений комфорт.

При русі по бездоріжжю електронно-керовані амортизатори використовують систему компресії повітря, чинячи тиск на те колесо, яке в окремий момент втрачає зчеплення з рельєфом. Таким чином, для всіх чотирьох коліс забезпечується постійний контакт з поверхнею та оптимальний розподіл обертового моменту.

«Одним словом, чудові характеристики на бездоріжжі забезпечують автомобілю все ті ж рішення, які роблять його ідеальним на дорозі», заключає Крісмер.

Фінальний штрих, що завершує втілення концепції «Effortless, Everywhere», - це всього лише одна кнопка. Команда Rolls-Royce назвала цю кнопку «Everywhere» - одне натискання, це все, що необхідно, щоб вивільнити позашляховий дух Cullinan і задіяти весь спектр його можливостей.

Активувавши цю функцію, за допомогою тонкого налаштування водій може ідеально пристосувати Cullinan до будь-якого покриття, будь то розбиті дороги, гравій, волога трава, бруд, сніг або піщані дюни. При будь-яких обставинах 850 Нм обертового моменту безвідмовно передаються на всі чотири колеса.

З Cullinan світ стає ще більш досяжний, завдяки регульованій пневматичній підвісці, яка забезпечує відчуття «польоту на килимі-літаку», де б то не було. В умовах снігових заметів, піщаного покриття або при необхідності переправитися через річки або струмки Cullinan забезпечує глибину подоланого броду, максимальну для SUV класу ультра-люкс, завдяки дорожньому просвіту 540 мм.

Приборкуючи силу природи

«На цьому етапі розвитку автомобільного дизайну поняття SUV стало чимось знеособленим і повсюдним, - каже Джайлз Тейлор, Директор по дизайну Rolls-Royce Motor Cars. - Ярлик «SUV» сьогодні застосовується до всіх двохоб'ємних автомобілів, що мають найменшу можливість зійти з рівного асфальтового покриття. Ми ж задумали по-справжньому універсальну модель підвищеної прохідності з дизайном поза звичних кордонів, що володіє потенціалом, здатним задовольнити жагу пригод наших клієнтів».

«Архітектура розкоші» - це те, що лягло в основу Cullinan. Працюючи з цією базою, Тейлор і його команда спроектували автомобіль, який би точно відповідав потребам клієнтів марки.

Cullinan - це культовий впізнаваний дизайн, вивірені пропорції зовні та всередині салону, безкомпромісна розкіш.

«Однією з перших переваг «Архітектури розкоші», яку я оцінив, приступивши до роботи над Cullinan, була можливість помістити колеса і дах точно там, де я хотів їх бачити, - ділиться Тейлор. - Це дозволило наділити зовнішність автомобіля впевненим і войовничим характером, дуже точно говорить про його силу та потужность, і в той же час забезпечити максимально зручний доступ до заднього ряду сидінь».

Впевненість і сила зчитуються при першому погляді на Cullinan. Ключові деталі, такі як оптика та повітрозабірники, посаджені глибоко у передній частині кузова, а потужні вертикальні та горизонтальні лінії створюють особливо ефектний образ, що нагадує суворий вираз обличчя саксонського воїна - в першу чергу завдяки лінії, що проходить над гратами радіатора і денними ходовими вогнями, що виглядають, немов насуплені брови. Вольовий характер читається і у передній частині Cullinan.

Решітка традиційно виконана з відполірованої вручну нержавіючої сталі, проте у Cullinan вона трохи піднята вгору і вперед над рівнем кузова, так що емблема Rolls-Royce і статуетка «Дух екстазу» розташовані значно вище звичного, відкриваючи «Летючій леді» унікальний широкий огляд.

Вертикальні лінії, що тягнуться від передніх стійок уздовж піднятої лінії капота і решітки радіатора до нижньої частини автомобіля, де розташована захисна пластина, підкреслюють висоту Cullinan і його впевнений характер.

Бічна лінія злітає до передньої стійки, де висота Cullinan досягає максимуму - 1 836 мм. Його висота і потужність підкреслені у грі скла і металу в обробці кузова. Над центральною стійкою лінія даху стає ще стрімкіше і спадає до заднього скла, плавно переходить в елегантно виступаючу кришку багажника. Задня частина автомобіля відсилає до легендарних Rolls-Royce D-Back 1930-х років, одним з останніх моделей марки, оснащених спеціальною полицею зовні салону для транспортування багажу.

Далі погляд падає на бічну частину автомобіля. Фактурна лінія простягається між

22-дюймовими маточинами коліс, створюючи візуальний баланс, в той час як металеві молдинги розсікають бічну поверхню автомобіля, ніби спис воїна, і створюють відчуття напруги.

Задня частина Cullinan продовжує ідею лаконічності та функціональності. Всі елементи декору зведені до мінімуму. Так, наприклад, емблема Rolls-Royce, яка на моделі Phantom знаходиться на великій металевій накладці на кришці багажника, тут розташувалася на окремому постаменті, що підноситься над тонкою накладкою над номерним знаком. Дизайн задньої оптики також відрізняється простотою - вся вона зосереджена у двох вузьких вертикальних відсіках, лише у центрі прикрашених тонкими декоративними смугами. Фінальний штрих - металеві вихлопні труби і захист нижньої частини автомобіля, деталі, що виконують одночасно практичну і декоративну функції.

Салон Cullinan - це поєднання справжньої розкоші Rolls-Royce з простою та функціональною симетричністю, так що пасажири несвідомо відчувають всю силу і міць, властиві автомобілю. Будь то приладова панель або підлокітники у дверях - всі горизонтальні та вертикальні елементи з обробкою зі шкіри, дерева та металу підпорядковані завданню втілити задум дизайнера.

Центральна консоль обрамлена відполірованими вручну металевими елементами, що об'єднують верхню і середню частини передньої панелі. Ці елементи створюють відчуття надійності та стійкості, та в той же час вдало гармоніюють з горизонтальними лініями у дизайні, задаючи єдиний стиль.

Верхня частина панелі оброблена сучасним надміцним і водовідштовхувальним покриттям з чорної шкіри «Box Grain» - схожу використовують італійські дизайнери при створенні ексклюзивних сумочок та валіз. Вибір кольору робить панель візуально ширше і вигідно підкреслює елементи оздоблення годинника та повітропроводів.

Ту ж тему в дизайні продовжує дерев'яне оздоблення панелі та центральної консолі, тоді як зверху і знизу приладова панель обрамлена шкіряними вставками. Верхня виступаюча частина торпедо нагадує помах крила і відсилає до маскулінності та динамічності, а також підкреслює функціональність салону.

Сидіння Cullinan демонструють найвищу якість матеріалів та майстерність команди Rolls-Royce, відображаючи динамічний, сміливий, неформальний характер Cullinan. Крісла виконані у напівокруглому корпусі, який підкреслює валики бічної підтримки. Нові сидіння - результат найтоншої роботи майстрів Rolls-Royce: оббивка спинок виконана з єдиного шматка шкіри, створюючи графічну тривимірну поверхню.

Всі шкіряні поверхні салону, з якими стикається водій або пасажир - включаючи підлокітники на передніх дверях, кришку-підлокітник центральній консолі, оббивку задніх стійок і центральний підлокітник ззаду - обладнані підігрівом.

Одне життя - море вражень

Пригоди, які дарує Rolls-Royce Cullinan, починаються з подорожі. А коли ви досягнете місця призначення, відкривається наступна глава - активне проведення часу за допомогою розважального модуля Rolls-Royce Recreation Module.

Рибальство нахлистом, фотографія, скелелазіння, сноубординг, парасейлінг, кайтбординг, стрибки з парашутом, вулканічний серфінг або просто тихе споглядання природи - все стає можливим разом з Rolls-Royce Cullinan. Клієнт може замовити кілька знімних модулів, які будуть відповідати його інтересам. Модулі легко встановлюються в багажнику Cullinan і підключаються до системи. Кожен розважальний модуль обладнаний моторизованим відсіком, де зберігається обладнання та інвентар.

Примітка для редакторів

114 років тому два англійці - відважний аристократ і талановитий інженер - об'єднали свої зусилля у прагненні «взяти найкраще, що існує, і зробити це ще краще». Через два роки після знайомства вони заснували компанію Rolls-Royce Limited. Розкіш цих надійних, тихих і міцних автомобілів привертала представників королівських династій і заможних підприємливих аристократів з усього світу. Їх надійність була доведена під час випробувань на витривалість у Шотландії 1907 і випробувань в Альпах 1913 року.

У тому ж 1907 році британський підприємець Френк Норбер (Frank Norbury) заявив про Rolls-Royce в Індії, подолавши шлях від Бомбея до Колхапур через гірські ланцюги Індії загальною протяжністю 620 миль (998 км) без єдиної поломки або аварії. За цією подією пішов сплеск замовлень від махараджів і Махарані з усієї Індії, які згодом експлуатували свої Rolls-Royce в джунглях цієї величезної та дивовижної країни.

Кілька років по тому війна нависла над європейським континентом. Британські воєначальники бронювали свої Rolls-Royce і перевозили в них людей через поцятковану кратерами територію Північної Європи. Коли війна поширилася за межі Європи, бронеавтомобілі Rolls-Royce використовувалися у військових цілях у Китаї, Росії і країнах Близького Сходу. І там, в пісках Синайського півострова, одна людина довела, що «Rolls-Royce в пустелі - дорожче рубінів». Цією людиною був Лоуренс Аравійський.

Лоуренс і його загін пересувалися на дев'яти Rolls-Royce, включаючи два Silver Ghost під назвами Blast («Вибух») і Bloodhound («Шукач») і особистий автомобіль Лоуренса, який носив ім'я Blue Mist («Синій туман»). Автомобілі позбулися декоративних елементів і вирушили на військові потреби. Оригінальні кузови були замінені на дерев'яні відкриті, а замість стандартних коліс поставлені дерев'яні з широкими спицями - однак інженерна складова залишилася незмінною. Решта бронеавтомобілів важили до чотирьох тонн. Автомобілі, використані в рамках військової кампанії, регулярно ламалися або застрявали в піску, але не Rolls-Royce - чудові характеристики цих моделей дозволили досягти блискучої перемоги в пустелях Синая та Палестини.

Існує безліч подібних історій про надійність Rolls-Royce у найзапекліших умовах, і навіть після війни відважні автомобільні ентузіасти зверталися у Rolls-Royce за автомобілями, які у найкращому ступені зможуть відповідати вимогам їх неймовірних пригод.

З журналу «Танкові війська, Грудень, 1922

З моменту закінчення війни, мабуть, найяскравішою подією стало минулорічна подорож на трьох броньованих Rolls-Royce з Єрусалиму в Багдад. Колону супроводжували літаки, які щодня підтримували зв'язок з автомобілями і доставляли провізію. Крім трьох бронеавтомобілів, оснащених кулеметами «Віккерс», в колоні пересувалися ще кілька моделей інших марок, проте Rolls-Royce багаторазово демонстрували свою явну перевагу. В одному з інцидентів задній міст супроводжуючого автомобіля був повністю виведений з ладу. В цілому за час поїздки виявилися зламані 13 задніх мостів на 12 автомобілях, в той час як жоден з Rolls-Royce не мав жодного механічного пошкодження.

Весь маршрут проходив по важкому бездоріжжю. Одину з ділянок тривалістю 10 миль колона долала два дні, так як дорогу доводилося буквально прокладати вручну через застиглі потоки лави. Подорож тривала 28 днів в однин бік, 18 днів зайняла дорога назад. Повернення повинно було трапитися значно швидше, однак затягнулося, так як деякі автомобілі супроводу періодично доводилося буксирувати за допомогою Rolls-Royce.

Бронеавтомобілі Rolls-Royce були оснащені стандартним шасі без будь-яких змін у конструкції крім зниженого передавального відношення і більш важких посилених пружин, які замінили базове устаткування.

Дорожні випробування показали, що середня швидкість колони утримувалася на рівні вище сорока п'яти миль на годину, при тому, що вага кожного автомобіля з усім спорядженням становила близько чотирьох тонн.

У той же період протягом декількох місяців відбувалася надзвичайно напружена місія у Західній Африці. У цій місцевості фактично відсутні дороги, пересуватися необхідно по пустелі та всипаному камінням високогір'ю. Проте, жоден Rolls-Royce не вийшов з ладу ні на годину, за винятком ситуації з ворожим обстрілом.