ROLLS-ROYCE MOTOR CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ АВТОМОБІЛЬ SERENITY НА ЖЕНЕВСЬКОМУ МІЖНАРОДНОМУ АВТОСАЛОНІ — 2015



«Шовк історично вважається символом найвищого ступеня елегантності. Віддаючи данину значенню цього цінного матеріалу, дизайнери підрозділу Bespoke компанії Rolls-Royce Motor Cars створили унікальний Phantom, чудовий дизайн якого стане новим еталоном персоналізації люксових автомобілів. Ця модель зайвий раз підтверджує, що робота Bespoke і є суть Rolls-Royce».

Торстен Мюллер-Отвос (Torsten Müller-Ötvös), генеральний директор Rolls-Royce Motor Cars

У 2015 році на Женевському міжнародному автосалоні компанія Rolls-Royce Motor Cars представляє увазі журналістів автомобіль Serenity (що в перекладі означає «безтурботність»). Колекційна машина обіцяє стати новим еталоном розкішних автомобілів, виконаних за індивідуальним замовленням.

Serenity - результат невпинних зусиль дизайнерів та майстрів Bespoke, що працюють на батьківщині Rolls-Royce, на виробництві в Гудвуді. Слідуючи девізу компанії, вони постаралися «взяти найкраще і удосконалити це». Serenity втілює абсолютно новий рівень персоналізації розкішної моделі Phantom - автомобіля Rolls-Royce, що є кращим у світі, на думку власників та відданих шанувальників.

Дотримуючись принципу сера Генрі Ройса «Якщо чогось не існує, створи це», дизайнери підрозділу Bespoke застосували абсолютно новий підхід до створення предметів розкоші, що припаде до смаку самим вимогливим клієнтам Rolls-Royce. В основу оновленої концепції полягло традиційне для компанії глибоке розуміння всієї краси використання дорогоцінних і натуральних матеріалів.

Ключем до нового виміру розкоші став шовк. Цей унікальний матеріал дає кожному клієнту можливість бути впевненим в унікальності свого автомобіля.

Дизайнери підрозділу Bespoke взяли за основу розкішні салони автомобілів Rolls-Royce, які свого часу були створені для лідерів світових держав, особ імператорських і королівських сімей. Додайте до цього сучасний погляд на дизайн меблів і мотиви церемоніальних одягів японської імператорської сім'ї - перед нами дивовижний і по-справжньому безтурботний інтер'єр автомобіля, створеного фахівцями Rolls-Royce.

Використання шовку дозволило добитися неперевершеного поєднання сучасної розкоші і вірності традиціям. Унікальний дизайн свідчить про високий рівень майстерності і уваги до деталей, про бездоганний творчий підхід, якими може похвалитися тільки Rolls-Royce Motor Cars.

Як ніколи раніше Bespoke — означає Rolls-Royce.

Тканина для виняткового Phantom

«Звернувшись до історії оформлення салонів елітних автомобілів Rolls-Royce початку 1900-х років, що вражають уяву, ми відчули сильне бажання поділитися цією спадщиною з нинішніми клієнтами - природно, розповівши цю історію крізь сучасну призму», - говорить Жиль Тейлор (Giles Taylor), директор дизайну Rolls-Royce Motor Cars.

Вибір моделі Phantom як основи для цього проекту був очевидний. Однак щоб визначити провідний мотив в дизайні розкішного і при цьому сучасного інтер'єру салону, було необхідно залучити експертів.

Консультанти Черіка Хай (Cherica Haye) і Мішель Ласбі (Michelle Lusby), які отримали освіту в сфері текстильного мистецтва: одна в Королівському художньому коледжі (Royal College of Art), інша - в Плімутському університеті (Plymouth University), приєдналися до підрозділу Bespoke Design, щоб розробити основний мотив дизайну унікального автомобіля Phantom.

«Одні з найбільш витончених візерункових мотивів для розпису шовку прийшли до нас зі Сходу, де з найтонших сортів цієї тканини здавна шили одяг для імператорських родин і багатих торговців», - підкреслила Мішель Ласбі.

Кращий приклад самої пишної одежі - Дзюн-хітое - це дванадцяти шарове вбрання виняткової складності, пошите вручну. У Японії його носили тільки придворні дами. І колір, і розташування шарів мали величезне значення. Кожному кольору була присвоєна особлива поетична назва, наприклад, «багряний колір весняної сливи».

У період Едо (1615-1868) японські купці і ремісники замовляли красиву одежу, щоб продемонструвати своє багатство і гарний смак. Одяг перетворився на засіб самовираження, здатний передавати найтонші відтінки змісту. Він став ознакою добробуту і розвиненого почуття прекрасного. Нова естетика, відома як ікі, або елегантна розкіш, вимагала уваги до деталей від кожного, хто претендував на звання людини з добрим смаком. Люди, котрі володіли грошима і стилем, всіляко прагнули обійти правила, що забороняли носіння певних кольорів (наприклад, червоного). В заборонені кольори фарбували нижні шари одягу і підкладки.

«Задня частина салону Phantom повинна бути самим спокійним і безтурботним місцем, де час і зовнішній світ легко проносяться мимо, - вважає Черіка Хай- Безтурботність привела нас до думки про східні традиції, згідно з якою імператори віддалялися у свої особисті сади, щоб на самоті вдатися до роздумів під покровом квітучих гілок. Квітковий мотив високо цінується в далекосхідній культурі. Протягом століть він знаходив своє втілення в образі королівських одягів. Ми визнали, що і в елегантний дизайн інтер'єру автомобіля Rolls-Royce він внесе ноту спокою і гармонії ».